March 30, 2018

EPL Difficulty Table GW32-38, Analisis DGW dan BGW

BMM EPL Difficulty Table
Ini adalah jadual kesukaran bagi musim 2017/18 dimana kita akan melakukan penilaian terperinci terhadap jadual perlawanan semua pasukan Premier League bagi musim 2017/18. Artikel ini akan dikemaskini dan diterbitkan setiap 3 Gameweek.
EPL Difficulty Table GW32-38
EPL Difficulty Table GW32-38

Diatas ialah jadual kesukuran berdasarkan data terkini dari musim 2017-18. Dibawah pula ialah keputusan-keputusan secara terperinci apabila perlawanan 6 GW + Home Game(hgm) dijadikan sebagai pemberat utama.

Fixtures Terbaik untuk 6 GW:
Best Team In Next 6 Fixtures
Best Team In Next 6 Fixtures

Pasukan dengan fixtures terbaik untuk 6 GW berikutnya mengikut ranking:

1. Man. City

2. Man. Utd

3. Liverpool

4. Tottenham

5. Arsenal

6. Chelsea

7. Leicester


  • Ini adalah senarai pasukan mengikut keutamaan fixtures yang bagus bagi 6 GW berikutnya secara keseluruhan tanpa mengira double gameweek.


Pasukan dengan potensi terbaik untuk Cleansheets:

Best Chance for CS
Best Chance for CS

Berpotensi tinggi untuk Cleansheets:
  1. Tottenham 34 37
  2. Man. Utd 34 37
  3. Chelsea 34 37
  4. Man. City 35 37
  5. Burnley 34 35
  6. Liverpool 35
  7. Leicester 34 37
  • Pasukan dengan potensi Cleansheets secara general.

Pasukan dengan potensi terbaik untuk Jaringan Gol:
Best Chance for Goal
Best Chance for Goal

Berpotensi tinggi untuk jaringan gol:
  1. Man. City 35 37
  2. Liverpool 35
  3. Man. Utd 34 37
  4. Arsenal 35 37
  5. Watford
  6. Spurs 34 37
  7. Bournemouth 34 
  8. Chelsea 34 37
  9. Leicester 34 37
  • Pasukan dengan potensi Jaringan Gol secara general.
Double GW 34
Double GW 34

Keutamaan Pasukan:
  1. Man. Utd
  2. Burnley
  3. Spurs
  4. Chelsea
  5. Leicester

Blank GW 35
  • Pasukan yang mempunyai perlawanan pada GW35.
Blank GW 35

Keutamaan Pasukan:
  1. Man. City
  2. Liverpool
  3. Burnley
  4. Arsenal
  5. Everton

Double GW 37
  • DGW 37 belum disahkan, tetapi mungkin tiada perubahan besar apabila disahkan berbanding jangkaan ini, samada diadakan pada GW36 atau 37. Akan dikemaskini jika terdapat perubahan besar.
Double GW 37

Keutamaan Pasukan:
  1. Man. City
  2. Spurs
  3. Man. Utd
  4. Chelsea
  5. Leicester
  6. Arsenal

Catatan:
1. Semua data adalah berdasarkan persembahan terkini pasukan-pasukan musim 2016/17, kesukaran-kesukaran dikira berdasarkan kesukaran perlawanan ditempat sendiri dan juga ditempat lawan.
2. Jika perkataan/nama pasukan lawan berhuruf besar, contohnya "LIV", itu bermaksud ia adalah perlawanan ditempat sendiri melawan Liverpool. Jika nama/perkataan pasukan lawan berhuruf kecil dan diikuti (a) contohnya "Liv(a), itu bermaksud ia adalah perlawanan ditempat lawan menentang Liverpool.
3. Tahap-tahap kesukaran dibezakan melalui warna-warna, Hijau/Green untuk  Mudah/Easy, Kuning/Yellow untuk Sederhana/Medium, dan Merah/Red untuk Sukar/Hard.
Easy
Medium
Hard
4. Nombor-nombor di dalam kotak adalah keputusan pengiraan kesukaran, nombor tersebutlah yang menetapkan tahap-tahap kesukaran.
5. Tahap kesukaran untuk Mudah/Easy(-2.5 to -20), Sukar/Hard(2.5 to 20), lebih besar nombor bermaksud perlawanan akan semakin mudah ataupun semakin sukar.
6. FP=Fixtures Points, point-point yang diterangkan dalam catatan no.5.
7. Legend: 3gm = 3 games, 6gm = 6 games, hgm = home games, GW = Gameweek.




No comments:

Post a Comment