January 02, 2017

Welcome 2017! Thanks to all Malaysian Footballers for all the great memory in the past

BMM creating this special image to give special tributes to all Malaysian Footballers. They given us the great emotions in the past 10 years "Passion", "Strive", "Celebrate", and also "Victory". All the emotions that can't be bought, and we don't even know when it will happen again.

As Malaysian Football fans we will always supporting them, BMM wish them good luck wherever they are!. This images made using 66 images of Malaysian Footballers from the last 10 years and there are more footballers that can't be included.

All Malaysia Football Fans can showing your supports to our footballers by comment the footballer's name in the comments, LIKE and SHARE this post. BMM not making anything profit from it because we are non profit blog, we just do it to show our supports to all Malaysian Footballers. Happy New Years!
Malaysian Footballers great memory in the past
Malaysian Footballers great memory in the past
BMM mewujudkan imej khas ini untuk memberi penghormatan istimewa kepada semua Pemain Bolasepak Malaysia. Mereka telah memberikan kita emosi yang hebat dalam tempoh 10 tahun yang lalu "Semangat", "Berusaha", "Raikan", dan juga "Kemenangan". Semua emosi yang tidak boleh dibeli, dan kita tidak tahu bila ia akan berlaku lagi.

Sebagai Peminat bola sepak Malaysia kami akan sentiasa menyokong mereka, BMM mendoakan mereka berjaya dimana sahaja mereka berada !. Imej ini dibuat dengan menggunakan 66 imej Pemain Bola Sepak Malaysia dari 10 tahun yang lalu dan terdapat lebih ramai pemain bola sepak yang tidak boleh dimasukkan.

Semua Peminat Bolasepak Malaysia boleh menunjukkan sokongan anda pada pemain bola sepak kita dengan komen nama pemain dalam ruang komen, LIKE dan SHARE post ini. BMM tidak mendapat keuntungan daripadanya kerana kami bukan blog keuntungan, kami hanya melakukannya untuk menunjukkan sokongan kami kepada semua pemain bola sepak Malaysia. Selamat Tahun Baru!

See also:
Complete Football Team at The School Level
BMM CHAT ROOM

2 comments:

  1. mana faiz subri..ni paling legend

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiada gambar faiz subri dalam rekod simpanan, gambar ni semua gambar dari tahun 2006 dan sebelum dari itu.

      Delete