December 29, 2018

Kapten-kapten Berpotensi GW20-23

Kapten-kapten Berpotensi GW20-23

Berikut adalah senarai kapten berpotensi bagi minggu perlawanan 20 hingga 23:



GW 20, 29 Desember:
1. Sergio Aguero (-14) vs Sou(a)
2. Eden Hazard (-13) vs Cry(a)
3. Harry Kane (-3) vs WOL(H)

GW 21, 1 Januari:
1. Pierre-Emerick Aubameyang (-14) vs FUL(H)
2. Eden Hazard (-13) vs SOU(H)
3. Paul Pogba (-12) vs New(a)

GW 22, 12 Januari:
1. Eden Hazard (-16) vs NEW(H)
2. Sergio Aguero (-13) vs WOL(H)
3. Mohammed Salah (-8) vs Bri(a)

GW 23, 19 Januari:
1. Sergio Aguero (-16) vs Hud(a)
2. Harry Kane (-13) vs Ful(a)
3. Paul Pogba (-9) vs BRI(H)

Selamat bermain FPL secara sihat dan jangan lupa untuk kongsikan ilmu ini kepada rakan-rakan. Diharap dengan usaha pengkongsian ilmu kita disini dapat untuk kita lihat salah seorang pengurus dari Malaysia akan memecah rekod di ranking antarabangsa dan mengharumkan nama negara.

Jangan lupa like page FB Ball Manager Malaysia di www.facebook.com/ballmanagermalaysia. Sekian, bersama bangunkan bolasepak negara.

Artikel lain:
Jadual Kesukaran GW17-23
Kemahiran Mengesan Bargain Tahap Pertama
Teknik Pemilihan Kapten: Form, Class, and Fixtures

No comments:

Post a Comment